---

Kommit o tänka på en sak.
Jag tror att jag är rädd för att vara i ett fast förhållande som jag är i nu.
Intimitet, det vet jag att jag är rädd för. Har alltid blandat ihop det med intensitet.
Just därför, för det är väl kanske delvis därför som jag är rädd att vara länge i ett förhållande.
Då det är "risk" för att han ser vem jag "egentligen" är.
Ser bakom masken, liksom.
Han hade läst min blogg igår kväll, sade han.
Vartenda ord. Tyckte att jag skrev fint.
Oj, vad naket det kändes på nåt sätt.
Ville nog ha det lite för mig själv, mina tankar.
Är väl ingen stor grej så, men rädslan knackade på lite försiktigt, kände jag när han sa att han hade läst.
Nåväl......
Förövrigt så såg jag omslaget till "Sports Illustrated! på MSN för någon dag sen.
Och det slog mig att det kunde lika gärna ha varit omslaget till en playboy.
Snygg halvnaken brud, i bara ett par små troller, o en massa halsband som täckte doningarna.
Vill man ha fibban eller playboy så köper man väl det, eller? SJUKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0