10 dagens sanningar...

Gårdagen: ekonomiprat= bråk
Idag: OK.
Musik: samma som igår, tror att det känns ok. Just nu iallafall.
Gjort idag: varit ute med babaluba bastuba, små"städat", vilat o badat.
Middag: Kycklingsallad.
Tanke: svartsjuka tankar=rädsla=min=kall=ledsen
Dagens musiktips:Lynyrd skynyrd ;"simple man" & "tuesday´s gone".
Samt: "country grammar" med Nelly. 
Övrigt: ser framemot makens hemkomst o dagliga(/kvällsliga) massage
Humör: trött, lite låg, osv. Men OK.
Babaluba bastuba-status: vilar i sängen.
image138


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha nä jag vet inte heller. De e väl ett problem de me, jag VET ALDRIG.. men du har rätt, jag är nog rätt att inte orka när jag väl sitter där me, o man kanske tar lån o grejer.. fy fan. värt o kämpa om man hoppar av liksom? Haha snacka om o va positiva :)

2008-02-06 @ 15:35:59
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Jenny

:) På HM.com på shop-online :) så kollar du bara efter "fashion against aids" finns massa olika, designade av kändisar. Lite kul :)

2008-02-06 @ 20:03:29
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0