Aldrig mera Birsta!

Nää, fyfan!
Några skor blev de inte.
Var bara på skopunkten o där hade de inte vad jag sökte efter.
Och mycket riktigt, min farhåga om att det skulle bli klädes-väljar-problem, för de blev det!
Plus håret, o fläckarna! =(
Minus, minus, minus!!!!
Är på svinuselt, apdåligt humör.
Aldrig mer Birsta. Bajs-Birsta!
Önskar bara att jag kunde acceptera mig själv som jag är,
inte känns sån press,
hitta mig själv o min stil! För det är väl det som de egentligen handlar om, inte nå jävla Birsta city!
Få till andningen & slappna av lite.
Just nu känns det som om jag hade ett jäkla kvastskaft i röven.
Usch, det här blev ju inget roligt inlägg.
Skit samma!   ←Aldrig mer, inte på minst 10 år! Ät ap-bajs o dö! (näej, jag är inte 5 år!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0