Arga mens-fredag!!!

Äntligen har internet börjat funka igen. Tog ju bara 4 dagar!
Vet inte vad jag ska skriva om.
Lätt irriterad. Förresten, stryk lätt!
Mensrelaterat, bland annat i alla fall.
Sen skulle jag väl behövt gå på möte. Var ett tag sen.
Men jag har verkligen ingen lust.
Jäkla hycklare! känns det bara som.
Fast det kanske är jag som är det i slutändan....vet inte.
Ska i alla fall bli skönt o jobba imorgon. Känna att man gör någon jäkla nytta!
O så ska jag försöka hålla mig i skinnet i kväll. Inte ta ut min aggression i någon onödig form.
Älsklingen har planerat myskväll för ikväll. Och det vill vi ju ha.
Irritationen är nog aningen kläd-relaterad oxå.
Började imorse när jag skulle göra mig klar för o åka in till stan.
(Hade planerat ett möte, som inte blev av pga. att jag blev irriterad o tappade intresset)
En tröja hittade jag som jag känner att jag trivs i, fast den hade jag haft på mig hela veckan!
Sen, inget mer.
Och inga jäkla pengar till att gå ut o köpa nåt nytt heller!
Den bruna jag köpte på rean den har krympt!
FY BUBBLAN!
Känns som att jag lever i nåt slags skämt!
USCH! Jag är INTE glad idag!
Vill bara skrika o slå ner nån jävel!
Puh! Andas!
Undra vem man har ärvt den här genen av!? HAHAH!
 This is how I feel; ugly bitch growling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0