Bedömningsamtal

Idag har jag ju varit på bedömningsamtal då.
Det gick verkligen jättebra. Känner mig verkligen riktigt positiv till det här.
Trodde jag skulle behöva vänta på en forstättning i upp till ett halvår.
Det kommer jag inte att behöva göra.
dessutom så kommer jag att få fortsätta träffa henne som jag träffade idag.
Det känns oxå jättebra. Tryggt.
Så jag ska dit om en vecka igen. Härligt!
Äntligen börjar det röra på sig lite, vad det gäller det här!
Annars är det bra. Lite problem med avslappning och andningen bara.
Men jag har varit och simmat idag i alla fall. Och det hjälper väl lite.
Jag och älsklingen ska på basket ikväll. Se sundsvall mot öresund? tror jag....
Kul med lite annat än bara teven här hemma, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0