Bla bla blupp...

Måndag morgon...
Hade tänkt att jag skulle åka in o simma idag men tog ett nytt beslut på det.
Kände mig allt annat än pigg o kry då jag vaknade.
Så vi får se, kanske senare idag?...
Ska jobba imorgon. Känner mig lite stressad inför det. Borde fokusera mer på här o nu istället.
Samtidigt så känns de ganska soft o jobba imorrn o onsadag. För det är vardag=inte lika grisigt som det är på helgerna. Skönt.
Ska försöka göra några stretsch övningar om jag inte åker o simmar.
Känner mig ganska stel, o har ont i kroppen.
Framförallt i ena axeln. Verkar ha fått en muskelknut där som stör.
Men annars äe allt väl. Trött, ska nog dega framför teven o bota magkatarren med en samarindrink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0