Hatar måndag!

Gillar dem inte alls. Kommer som en blixt från klar himmel o påminner en om verkligheten.
Den där ron man kände för en stund medan de fortfarande var helg, är som bortblåst.
Allt blir grusigt, grått, o tråkigt.
Som att sova i en sandig o smulig säng. Usch! Måndagsångest! Ingen ljuv känsla alls!
Drömde igen att älsklingen tagit återfall, dumpat av Wilma hos en i hudik-gemenskapen o bara dragit ut.
Utan så mycket som ett ljud ens!
Vaknade o var alldeles spänd, svårt o andas, och ledsen som....jag vet inte vad.
Känner mig allt annat än normal!
Har i alla fall varit med Baluban i skogen o promenerat. Fotat lite oxå. Fick jättebra bilder. Nöjd!
Ska måla lite idag tror jag.
Och så ska jag lyssna på avslappning o ta ett varmt bad.
Vad jag ska göra för att bli glad, de vet jag inte.
Tips, någon?
Något som dock fick mig att le lite, var då jag steg upp och såg lappen på köksbordet som älsklingen skrivit på
morgonen innan han gick på jobbet.
"Älskar dig jättemycket, min älskade fru. Hann inte bädda"
Älskar honom oxå, fast han inte hann bädda! `)


 pixen från skogen. Lite fina, vaa!?

Kommentarer
Postat av: SAMAN

nejmen nu ska vi inte vara såna! Här är det faktiskt ett strålande väder och jag är ledig! livet är härligt! :)

2008-02-11 @ 12:11:42
URL: http://sepesaman.blogg.se
Postat av: TG

Fina bilder.

2008-02-11 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0