Kattvaktens Lediga Lördag...

Efter att ha drabbats av värsta kraftiga magkatarren så beslöt jag mig att be o få byta bort mitt arbetspass idag.
Och det gick bra. Så idag fick jag sova ut (inte, vaknade 7!) och lägga lite tid på mig själv och de saker jag behöver göra, för mig själv.
Då passade jag faktiskt på att dra med Monica på möte (kors i taket, det var då på tiden, för min del alltså!)
Och så har jag, Kalle och babaluban varit på prommis i skogen. Samt gjort päls-o klovård på det lilla, stora livet.
Som, är helt exalterad av iver och lycka över att vi är kattvakt till 2 små kattbarn över natten.
Det tycker hon är alldeles jättespännande!
Kul o se hur dom psykstirrar o spanar in varandra.
Annars är allt bara väl.
Känns jäkligt bra att ha varit på möte! Halleluja!
Imorgon blir det jobbet. Stiga upp 04.40. Men det ska väl gå bra.
Det känns som att jag börjat få in rutin där. Så det är lugnt.
Fick förresten höra en kul grej igår, som jag blev jätteglad över!
Nämligen att en vän till älsklingen klivit in på behandling.
Det trodde jag faktiskt inte skulle ske, någonsin! Men det var himla roligt o höra.
Får bara hålla tummarna att det funkar hela vägen!
NU, nu ska jag gå o fortsätta vara ledig.
Och kolla så kissarna fortfarande är i livet! Hihi!=)image161

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0