Myskväll

Varit o simmat. 400 meter blev de idag. Skönt.
Fast det lär nog dröja tills jag sover så här länge igen. Känner mig alldeles avig. o konstig i huvvet!
Inte skönt. Blir en gammal känsla.
Dessutom känner jag mig ändå inte speciellt utvilad. Bara mer trött.
Har ialla fall hyrt 3, förhoppningsvis, bra filmer.(Beck, Pans labyrint & en stå-upp-film av o med Johan Rheborg, han brukar ju vara bra-Ensamseglaren är ju en hit!)
Och mannen står vid spisen o steker fläskfile.
O efter maten är det bara soffläge.
The man har även lovat att gå ut kvällsprommis med Baluba Bastuba, så själv har jag "slipped in to something more comfortable"!
Tulipanerna jag köpte står så fint i köket och viskar vår.
Så allt är bra, på sin plats liksom.
Förutom mitt konstiga mående av ångest eller nåt.
Men det är ju en ny dag imorgon, tack o lov.....
image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0