Ny dag...nya skor....

...är det idag.
Har just käkat en gröt-frulle. Det kändes nyttigt.
Älskling har gått ut med baluba. Och här sitter jag.
Borde egentligen göra mig klar.
För idag ska vi åka ut till Birsta, kolla på skor för mitt presentkort jag fick av mam i julklapp.
O kolla på mobil till älskling, o lite sånt. Sola ska vi göra oxå.
Tänkte jag skulle presentera "Bling" för Kalle idag. Han har aldrig varit där o solat.
Såg Johan Rheborg-filmen igår. Den var bra, men ensamseglaren är fortfarande snäppet bättre.
Ikväll blir det nog Beck eller Pans labyrint.
Åhh, o så ska vi ju göra antingen hemgjord pizza eller hamburgare. Mums.
Konstigt men skönt o va ledig.
Sovmorgon....typ.
Vaknade först halv-3 o hade svårt o somna om, men lyckades.
Sen vaknade jag kl 6 igen, gick upp, rökte o kolla lite dålig morgonteve.
Tills vid halv-7 då jag bestämde mig för att prova sova lite ändå.
Så vid halv-9 vaknade jag o älsklingen.
Älskling hade svårt att ta sig ur sängen med sin träningsvärk efter i torsdags.
Det hade jag ganska kul åt, samt hans morgonfrilla.
Han såg ut som en yrvaken 90-åring! HAHAH!
Kanske jag ska börja göra mig klar då.
Känner på mig att det där med klädval kommer ta tid idag.
Provade nämligen en massa jeans som legat i byrån jätte länge, igår.
Alla satt jättebra. Kul!
Så nu vet jag inte alls vilka jag ska ha på mig idag. Eller vad jag ska ha till, för den delen!
För med tröjor däremot har jag inte lika stor valmöjlighet, känns de som.
Alltid ett problem!
Nåväl, inget blir väl lättare för att jag sitter här o skräpar!?....
 Typ, fast inte riktigt...?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0