Soliga torsdag

Har varit o lämnat de papir på csn.
Älsklingen har kommit hem från jobbet. Han gick strax före lunch, pga allt snor, som han sa.
Ändå trilskas han med att gå o ha träningen ikväll! Han är ju inte klok människan där!
Köpte med mig soppa med kyckling och frallor hem som vi har käkat till lunch.
Det var snuskigt gott. Och lika snuskigt mätt blev jag oxå.
Ute är det solsken och värsta mysiga vårvädret! Sådär så man bara blir alldeles glad, bara av solen allena!
Köpte med mig tulipaner från Ica oxå. Kändes så passande bara. Med tanke på det fina vädret.
O så har jag hyrt film som vi väl ser, älsklingen och jag, antingen ikväll (beroende på hur han gör med träning)
Eller imorgon.Något möte blev det (som vanligt) inte.
Nu måste jag sluta skriva, börjar få blogg-armbåge!
Tack för mig!  image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0