Status

Har precis käkat. En liten cheese, som jag tog med från jobbet. Gott.
Kanske inte det allra bästa för magen, men gott var det i alla fall!
Helt slut i kropp och själ. Samtidigt som jag är helt uppvaravad!
Förstår inte varför jag ska stressa upp så, så fort jag gör nåt.
Ändå var det lugnt idag. Inte alls sådär grisigt som det brukar vara på helgerna!
Och älsklingen, vart är han då? Jo, på brottningstävling. Kommer hem vid 2-tiden.
Nästa helg är BARA våran helg. Det ser jag fram emot!
Det har varit himla mycket nu ett tag.
Annars är allt ok.
Ska försöka ta mig i badet, och göra avslappningsövning.
Försöka gå ner i varv. Utan att snegla på disken, och allt annat som behöver göras!
Tröttnar på mig själv ibland hur jag håller på!
Bad-NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0