Stel som en pinne

Var och simmade igår. Varit ute på långprommis men baluba idag. Och lyssnat på avslappning.
Inget verkar hjälpa. Är fortfarande duktigt spänd och alldeles stel i hela kroppen.
Andningen är ansträngd som faan.
Likaså humöret.
Känner mig jäkligt frustrerad och trängd, på nåt vis. Ska det vara såhär!?
Ger upp snart! Orkar inte. Vill bara gråta.
Det här är nåt som verkligen påfrestar, och som kan få mig att tippa tillslut!
Fattar inte att jag orkat så länge.
Blir besviken, på mig själv? Tror jag.....
Känns som att inget är riktigt bra.
Blir inte bra. Tröttnar.
Och i huvudet är allt bara för mycket. Tankarna tar aldrig slut.
Bara ett enda virr varr hela tiden. Jävla gorm.
Kan inte bara slappna av här och nu.
BAJS är det just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0