Torsdag-morgon....

Sitter här med rökjackan på och morgonfrilla.
Borde egentligen slänga mig i duschen, men tänkte jag gör en "avstickare" framför datorn o bloggar lite först.
Idag tänkte jag ta mig in till staden, behöver lämna nå papper till csn så jag slipper årsavgiften för 2007.
Det vore ju bra.
Sen (som vanligt) ev. ett lunchmöte. Shit, har verkligen tappat stinget när det gäller dessa möten!
Tappat rutinen i det hela, fast jag vet vad det handlar om. Och just därför skulle jag behöva gå.
Nåja, sen i eftermiddag så ska vi åka ut till Birsta med Monica o storhandla mat.
Om vi hinner ska vi åka förbi Jysk oxå, o kolla på gardiner som jag såg dem hade billigt nu.
Och älsklingen, han är jätteförkyld, men jobbar ändå. Tokdåren där.
Han har förresten 1 år och 6 månader idag. Häftigt!
Grattade honom med ett sött kort imorse.
Själv har jag inte känningar av någon förkylning ännu. Inte direkt i alla fall.
Får hoppas att esberitoxen o alla c-vitaminer gör sitt!
Nää, folks, nu måste jag gå och bajsa! För flickor gör faktiskt sånt oxå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag! =)

2008-02-28 @ 09:56:19
URL: http://Jonaeson.blogg.se
Postat av: TG

Hoppas Du fick en "good bajs". Hälsa Kalle och gratta. Kram

2008-02-28 @ 11:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0