Vårväder!

Ute är det rena rama våren! Termometern visar på 22 grader i solen! Helt otroligt!
Man kan verkligen känna att solen värmer oxå.
Har varit ute en prommis med hundskrället(, eller ska jag säga familjens kattvakt=)
och det var riktigt härligt.
Dock inte så avslappnande, det är ju så ruskigt halt!
Sen har jag fixat disken o allt det där andra som jag egentligen hade bestämt mig för att låta bli.
Nåja, skönt att det är gjort i alla fall.
Älsklingen, sen,han lyser med sin frånvaro. Ringde dock, typ nu, nyss, och sa att allt blivit försenat.
Men att han är på väg hem alldeles strax. Alright.
O katterna, de lever än. Wilmish är en alldeles extraordinary cat-guard!
Hon tycker nog att de är alldeles häpnadsväckande, de små liven.
Såhär ser de ut:
 &
Som små ulliga trollungar. Söta, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0