---

Hmn, var ska jag börja...? Här borrar o bankar dem från kl 7 på morgonen så man håller på att bli alldeles tokig!
Den där hissen som ska bytas ut promenerar på mina nerver!
Har ändå lyckats få bättre morgonsömn idag, än innan. Sjukt vad fort kroppen vänjer sig att stiga upp en viss tid.
Och dessutom märker jag att jag blir trött tidigare oxå.
Ligger o somnar till framför teven vid halv-11-snåret, numer! Det har väl knappast hänt tidigare!
Förövrigt så fick jag en jätte-trist nyhet på min mejl alldeles nyss;
Att det här med portugal inte lär bli av. Eftersom att hon som har hand om hundgården där nere har hamnat på sjukhus, o inte längre kan ta hand om allt. Så veterinären ska dit o avliva alla hundar! USCH!
Blev jätteledsen när jag läste det! Tänk alla stackars hundar som inte får en chans! Det är så hemskt!
                                                           image101 Nani, tik på ca 0,8 år, en hund som hunnit ta 
                                                                                                                       sig till Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0