---

Sitter nu här halvnäck framför datorn o lyssnar på den ena av 2  Lars Winnerbäck-cd:n jag fick av älsklingen i present.
Har nämligen precis satt i färg i håret o väntar på att få skölja ur den. O se hur det blir. Spännande.
Fast egentligen så hade jag tänkt åka in till stan o gå på möte. Samt testa de nya solariet; Bling Bling.
Som Monica sa skulle vara rena rama spa-anläggningen med rosen dusch o sånt.
Men jag kände bara att jag inte orkar åka in till stan idag.
Är så himlens trött nuförtiden! Känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt i stort sätt!
Fattar inte vad det är med mig!?
Men kanske Kalle ville åka med mig imorgon o sola där istället, före hans träning....
Annars är allt bra. Humöret pendlar mellan bra, låg och trött.
Känns som att jag inte riktigt känner igen mig själv ibland. Känns konstigt o läskigt.
Men, de handlar väl om att det är mycket som händer för mig just nu, med saker o ting. Antar jag i a.f.
....snart dags att skölja ur färg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0