Ajajaaj!

Träningsvärk i ena vaden, de värker i ryggen och i axlarna. Mest hela kroppen gör ont eller är trött.
Likaså huvudet; trött!
Hade gärna legat kvar i sängen imorse o forsatt sova. Men de kan man ju inte göra.
Kan ju va en fördel o sköta jobbet så man får ha de kvar! O kan få fina refenser därfrån sen, när man ska vidare till nästa!
Idag har vi tvättstugan, men jag har en känsla av att mannen i huset får hjälpa till.
Pallar inte bära nåt tungt, nu när de dessutom har monterat ner hissen i vårt hus.
Sen ska vi väl försöka aktivera det här skendräktiga lilla eländet genom att ta med henne ut i skogen.
Busa med pinnar, o passa på o klippa klorna o ta lite päls.
Annars står det inte så mycket på dagens agenda. Blir nog relativt lugnt.
Känner mig inte alltför energisk heller. Men det känns skönt att "arbetsdagen" ialla fall äntligen är över.
Vårat främmande åker idag oxå. Det ska med bli skönt. Förstå mig rätt... Orkar inte förklara.
Nåväl, ska gå o vila ryggen en stund. Skulle behöva ett enda stort plåster till hela mig o hela kroppen känns de som! Helt stel!
image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0