BAJS-DAG!

Vaknade vid fem imorse o kunde inte riktigt somna om nåt bra efter det. Tvingade mig att ligga kvar tills kl. nio då klockan skulle ringa. Helt sjukt att jag börjat vakna den tiden!
Och saken blir inte bättre av att dem börjat riva hissen i vårat hus, så dom börjar banka och leva om vid sju-snåret!
Man får ju inte chans till lite mysig morgon-sömn.
Känner mig lätt irriterad över detta faktum. Samt över af.
Pratade just med seg-Rolle, min arbetsförmedlare. Har försökt få tag i honom i två dar nu, men så ringde han plötsligt upp. Som gubben i lådan! Och som vanligt, så ville han inte boka någon tid nu, utan den ska jag återkomma om! Värdelösa jävla system vi har!
Ja ja, tack och lov så är jag ju inte beroende av honom!
TACK-O-LOV!
Shit, va irri jag blev bara vid tanken av honom! GGGGGGGRRRRRRRHHHH!
Nåja, från de ena till de andra. (Har inte fått min jäkla mens än heller, så det är nog mycke de oxå- premens-irritation!
Ska ialla fall börja fundera över vad man ska äta till lunch idag.
Svårt när ekot i kylen överöstar magens kurr!
BAJS!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0