Bra

Det blev bra. Hårfärgningen alltså.
Ska fixa bild senare så får ni se både färg o klipp.
Annars kom jag på en sak nu; varför har jag egentligen hållt på o söka min klädstil i en massa nya mode-plagg som inte alls är jag.
När min stil faktiskt ligger hemma i byrålådan o bara väntar!....
Prövade ett par gamla lois-jeans nu, som är precis det jag tycker om o vill ha i ett par jeans.
Ite det där stuprör, visst vissa dar kanske men inte i helheten.
Dessutom så satt dom helt jäkla perfect nu när jag gått upp i vikt oxå.
Bra, nu vet jag ju! Tänk att det skulle ta nästan två år! Man blir väldigt förvirrad i sig själv av att knarka o supa i en massa år! Fucked-up, blir man. Inte bra!
Bara de håller i sig de här!... Så jag inte blir förvirrad o glömmer bort....igen!....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0