FIRE!

Det här är ju helt otroligt! Vad är det som händer? Och varför?
Det har alltså brunnit på stället där jag jobbar! Så nu har jag ingen aning om hur det blir i framtiden med jobb där. De lär väl ringa därifrån och informera eller så. Men ändå!
Jag blir såhär att jag bara undrar vad det var för mening med det!
Känns ju som ett stort skämt bara! När jag väl får ett litet extrajobb, efter låååååååååååååååååång arbetslöshet,
näää, då brinner det! Va fan!
Vad säger man!?
Kan nån bara tala om för mig vad som är meningen att jag ska göra då?
Ger upp snart.
Kapitulera?
Inför vad o hur?
Känns så taskigt oxå, med tanke på hur rutten ekonomin ser helt rutten ut oxå nu!
Livet suger FETT just nu, känns det som!
(Kanske dags för den berömda tacksamhetslistan? Men inte nu! USCH!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för ditt svar. Kul att någon skriver som "lagt sig under kniven" :) är det stora ärr? måste ju passa på att fråga lite :) gjorde de ont? efteråt menar jag. har de blivit några komplikationer efteråt osv? som sagt, säkert skulle jag göra det om jag hade pengarna, men dom pengarna kommer jag aldrig ha. därför är det väl bara att acceptera verkligheten som den är. men jag överlever nog :) har jag klarat mig i 23 år innan klarar jag mig nog :) men som sagt, det går ju i vågor, ibland känner man sig ok, ibland inte.. Tack iaf för din kommentar :)

2008-01-29 @ 15:18:25
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0