Happy birthday mrs. president.....

 Så fyller man 25 igen då! Alltid trevligt o fylla 25. (Same as last year=)
Har jobbat idag oxå. Och idag gick de riktigt bra. Var där en halvtimme innan, o tack vare de hann ja ganska precis. Det sjuka är bara att man inte för betalt för övertid! Men, men...jag är iallafall nöjd med min insats!
Var skönt att gå själv oxå.
Och SKÖNT att få sova ut imorgon! Inte behöva stiga upp före fem. Inte förrns till nästa helg.
Jaa, här sitter jag o degar och mannen i huset; han städar. Skönt o bara få dega.
Ska slänga mig i duschen på en stund. Eller kanske blir de ett bad.... Relaxing...
Grattis till mig! Tack!...

Kommentarer
Postat av: JENSI

JA GRATTIS ÄN EN GÅNG! :)

2008-01-15 @ 09:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0