Inspiration....

Har precis kollat på ettans dokumentär-film dem visade om Per Enoksson.
En svensk konstnär.
Blev jätteinspererad! Han målade intressanta bilder, med många olika spännande motiv, mycket att se på en och samma målning.
Ååååhh, vad jag önskar att jag inte vore så trött just nu.
O inte hade så ont i hela kroppen.
Känner av muskler i ryggen som jag inte visste jag hade!
Men, imorgon!  Då!
, ska jag sätta mig med mina färger o pennor o allt vad jag har!
Spännande!
Ska nog åka in o simma imorrn oxå,tror jag.
Får se imorgon hur de känns.
Annars kan jag ta de på tisdag oxå. För då ska jag ändå in till stan o träffa en studievägledare.
De ska oxå bli spännande!        image108 Av: Per Enoksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0