Lördagmorgon...

Har precis käkat frulle o det är 20 min kvar tills jag behöver gå.Klockan är jätte-tidigt!
Och jag är nervös att jag inte ska hinna klar städningen i tid tills de öppnar.
Det var nämligen 100. 000 saker att hålla reda på o komma ihåg o så! Inte lätt!
Men det går nog bra.
Längtar tills jag är klar.
Maken, som förövrigt ligger o sover, den lilla grisen, har lovat o komma o möte mig med Rutan, när jag e klar.
Sen ska lilla Rutan få träffa en pitbull idag. En från Kalles jobb som har en sådan. Tydligen smått ouppfostrad sån. Wilma ska få ha på sig sitt "hårdrockshalsband" med nitarna på.
Kanske jag låter fördomsfull, men då får jag göra det. Jag är faktiskt rädd om min lilla persikoblomma!
Hon ska förresten kanske få ta ett bad idag oxå. Det gillar hon inte. Det vet jag!
Nää, nu måste jag börja bege mig.
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0