Måndagmorgon...

Ja då var de måndagmorgon igen. O här sitter man på arslet framför datorn. 31 år! Herregud vad hände!?
Det var ju nyss jag var typ 16-17 o var på fest med foto, blev jättefull på smirre o apelsinjos.
Nu sitter jag här och är en nykter narkoman! Hur gick det här till?
Förstår ingenting.
Nåväl, idag ska jag slita mig från datorn, göra mig klar, gå långprom med lill-fia.
Kanske måla lite, ringa om en träff med arbets ang. utbildningar jag tänkt söka till hösten.
Och så vidare. Intresseklubben noterar säkert!....inte.
Hursomhelst; frullen kallar!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

hej det är så att jag ska köpa en ny kamera,
men behöver lite hjälp.

Tycker du att jag ska köpa en vanlig digitalkamera
eller en system?

Blir jätteglad över att få din åsikt, skulle hjälpa mig jättemkt. (svara i min blogg isf)annars ha en bra dag!

2008-01-14 @ 09:54:51
URL: http://FLORENNZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0