Me like, me want!

Blev så glad när jag nu har förstått att den utsvängda byxan är på väg tillbax!
Så här är några grejer från H&M som jag vill ha. Och ska försöka unna mig när min lön kommer.
(Min lön! Häftigt!)   Brallorna. Utsvängda!=)
                                  Lite snygga linnen...      
                                   Tunika, o en snygg...  
                                  Plus lite fina under..    +  &
                                  Sist men inte minst:  Eller hur!? Me want NUU!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Det är farligt att få lön... jag måste börja lägga band på mig själv. Har redan beställt kläder för 2500 i januari... plus att jag köpte kläder igår. farlgt farligt... lönenn kommer imorgon och jag MÅSTE spara

2008-01-22 @ 13:14:29
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0