Nördar, bara nördar...

Just precis det är vad jag i denna stund gör. Nördar.
Har lagat mat, käkat o sånt o nu har jag inge annat vettigt för mig än att sitta här framför datorn.
Inge bra på teven (;som vanligt ioförsig) & maken jobbar över.
Tråkigt, jag har tråååååkigt.
Och magkatarr. De fick jag av maten och den dåliga matrutin jag haft idag. Inge najs.
Men allt är väl ändå.
Rycker till varje gång telefonen ringer o tänker att det är han.
Med stort H (,fast inte så stort H, om ni förstår vad jag menar) som ringer för o säga att jag fått jobbet!
Tänk om!    
O förresten, min hund är oxå jätte-jätte söööööööööööööööööööt!  Visst då, är hon!? Visst,visst!?

Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK!! det tycker jag me :)

2008-01-10 @ 23:55:46
URL: http://www.jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Emelie

Svar: tack :)

Och ja... din goding är oxå söt! :D
ha en bra dag!

2008-01-11 @ 15:05:31
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0