Självkänsla nu!

...eller snarare efter eftervården.
Den gick jättebra. O det verkar vara fina tjejer som går där. O trevliga.
Och, så kan jag känna att jag blir så glad när jag märker att jag själv inte är sådär nervös, självmedveten, stressad  och blyg som jag var för bara ett år sedan. Att jag kan slappna av mer bland (nya) människor.
Och att jag kan tillåta mig att känna mig blyg, istället för att sitta o "kämpa emot". Viljket bara skapar en ännu större stress hos mig då.
Lite att kapitulera inför sig själv på nåt vis.
Men hursomhelst så blir jag så glad över mig själv, för det är verkligen jättestora framsteg för mig!
Trodde jag nog inte ens var möjligt för ett år sen.
Stolt som fan blir jag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha, de är ju skönt antar jag att ärren inte syns så mycket iaf :) Mm det är inget lätt match att bryta gamla mönster, vare sig de gäller typ sluta röka, eller jobba med sig själv.. det är ju något väl ingrott i hjärnan sen långt tillbaka liksom. det är lite så jag tänker angående de här med operation också, visst jag vill ha bröst! men .. jag kan nog tänka mig att jag också ändå kommer få de här "efterarbetet" med mig själv, det sitter egentligen inte i mitt utseende, utan i hur jag ser mig själv. kul att höra lite om din bröst-story iaf :) Tack!

2008-01-30 @ 00:07:58
URL: http://www.jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Jensi

Du ska vara stolt! =)

2008-01-30 @ 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0