Snakes in a dream....

Har drömt om ormar i natt. Massor av ormar! Usch! Var nog för att jag försökte se "Ett fall för Frost" Igår kväll.
Annars känns allt ok. Morgonen började bra med försoning o Wilma-gos.
Känns lite konstigt allt, som att jag vet inte om jag vågar slappna av, eller hur jag ska säga?...
Men jag ska försöka lyda ett gott råd jag fått; att leva i nuet.
Jag vet, brukar tänka på det själv ibland. Felet är bara att jag glömmer bort det efter 5 minuter,
sen är jag fångad i det förflutna igen. Det är svårt det där, fast det borde va så enkelt!
Men ska absolut tillämpa det så gott jag kan!
Blir tvättstugan och en långpromenad idag. Kanske lite mys ikväll.
Skulle kännas bra. Var ett tag sen.
Nu blir de i alla fall frulle av!           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0