Tankar om dagen...

Vaknade med en konstig känsla imorse.
Har drömt massor av konstiga saker som jag bara kommer ihåg som fragment just nu.
Vaknade av att pappa tokringde om en bild jag skickat.
Nu är klockan lunch.
Har precis käkat, ska ta en kaffe o en cig.
Tänker att jag ska försöka ta ansvar för mina känslor och mitt liv, genom att jag bör tänka annorlunda.
Inte fastna i mönster, som jag har lätt att göra ibland.
Försöka göra det bästa av det som blev, det som är
och det som känns.
Bekräfta mig själv mer och vara ärlig och ödmjuk...
Blablablablablab! Ibland blir jag spyless på det där jävla "program-snacket"!
Fast sanningen är ju den, det är ju så som de säger. Jag vet!
Blir trött på det ändå!
Men jag vet....O jag ska verkligen göra mitt bästa.
Gör jag inte det, så är jag rädd att jag bara går mot ruinens brant.
Ramlar o faller. Vore inte bra.
Har tagit fram mina akvarelller idag igen, snart klar med den här målningen jag gör nu. Tror jag iallafall.
Sen ville Marita att jag ska måla av Wilmalisan och skicka till henne.
Mammisen ville oxå ha nåt jag målat. Börjar känna mig riktigt eftertraktad! =)
Ska gå å fortsätta med mitt nu.....

Kommentarer
Postat av: Thomas

Gör som Wilma och Lurvas och andra fyrfotingar, lev i nuet. Tänk inte så mycket framåt och bakåt.
Men det är klart, det är lättare sagt än gjort, men man kan ju prova lite i alla fall.
Kram Thomas

2008-01-04 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0