The job....

Ja, då var det gjort då. The job-intervju. Gick väl ok. Fast det hade kanske kännts som att det kunde gått bättre om det inte var för att jag fick en blackout när jag skulle berätta om mig själv.
Kom inte på nånting, förutom det som redan står i ansökan. Blev endel "öhhh..öh"
Fast ok sen kan jag känna att det är svårt o berätta saker om mig själv när jag liksom inte beraättar allt, så att säga.
Min bakgrund är ju lite brokig, minst sagt. Och kanske inte nåt som man (jag) gärna drar upp det första jag gör.
Men det kändes helt ok, ändå.
Så nu är det bara att hålla tummarna.
O om jag får jobbet så kan det hända att jag får börja jobba redan nu på lördag. Helt ok.
Och nu, nu ska jag börja med städningen här hemma.....ståink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0