Torsdag

Idag har jag varit på möte. Tro de eller ej, men faktiskt.
Har blivit lite dålig på att gå på möten, men det börjar väl liksom ta sig igen tror jag.
Träffade en av tjejerna från eftervården där. De var trevligt, hon skulle fixa ett telenr till en privat hyresvärd tills nästa e. vård. De var ju snällt. Hoppas på napp! Hehe!
Annars var jag o solade på Bling idag. Det var väl schysst, fast jag vet inte om det tog sådär bra som jag hade förväntat mig. Men, men.... Man kan väl inte få allt här i livet! (Ironi!=)
Trött, som vanligt.
O blev irriterad på af idag igen. När jag kom hem såg jag att jag fått en kallelse därifrån.
Till nån slags rekryteringsdag som MAX hamburgerestaurang skulle ha den 4:e feb.
Det kan de minsann skicka ut. O jaga en med. Men när det gäller att hjälpa en med frågor man har, med praktikplats o jobb, då lyser dem med sin frånvaro! Så jävla dåligt, så jag ringde o sa att jag inte kunde medverka.
Jävla rekryteringsdag, för nå jävla skit-göra!
Tack o lov, såna här gånger så har jag ju ingen a-kassa eller så, så jag behöver inte gå på deras SKIT!
Ja, jag säger då det; Svea rikes instanser! Fy bubblan!
Annars är allt bra. Godissugen. Fast plopp har jag börjat tröttna på nu. Å andra sidan så spelar det ingen roll. Affären känns alldeles för långt borta ändå, just nu så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0