Bajsknortsdag!

Bajsknortsdag har det på varit på allra högsta nivå, idag!
Är sjukt trött, less, arg ledsen o frustrerad över min stress.
Mina spänningar o min fobi.
Så sjukt hur allt hänger ihop o går in i varann!
Hur jag kan se det, men ändå inte får nån rätsida på det hela när jag väl hamnar mitt i de.
Försöker med avslappning, meditation, simning, distration, mmm.
Men inget funkar!
Börjar förstå hur stor del av detta sitter i huvudet.
Men ändå svårt!
Totalt kidnappad!
Det gör mig duktigt FRUSTRERAD!
Har kännt bara för att skita i precis allt!
Men jag gör det inte.
O jag förstår ibland inte varför!?
Rädsla, kanske!?
HAHAHHA!
Vilken jävla ironi!
Önskar jag fick byta liv ibland med någon annan.
Någon som är hel.
Bara för en stund.
*hatar*
Hatar bajsknortsdagar!
(Gud, ge mig sinnesro för faan!)

(Balans-bild, för å väga upp den tråkiga texten, om ni förstår?.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0