Freeedaaag.

Fredag, idag.
Har varit jättevarmt idag.
Men skönt.
Älskling har varit hemma från jobbet pga.benhinneinflammation.
Så vi åkte in till stan lite snabbt o köpte ledband, dvs; sånt där tejp som idrottare har.
Och ibumetin.
Wilmish är alldeles slut.
Hon har fått svalka sig med en dusch, dock.
Det tror jag hon tyckte om....eller sådär i alla fall.
Nu sussar hon.
O vi ska snart äta kycklingburgare till middag.
Lite sent, men bättre sent än aldrig!=)
Just nu pågår "gatufesten" här i sundsvall.
Känns lite jobbigt.
Får mig att sakna o tänka mycket på förr i tiden.
Suget på att öla är.... stort.
Men de går ju inte.
Vilken ångest, o allt man har o har byggt upp idag då!?
Nää, bäst att hålla sig i skinnet!
(Fast ibland suger det fett, men jag tror ju att alternativet skulle suga ännu fetare!)
Nåväl, syster skulle dricka champagne för mig oxå.
Det får vara bra så.
O tack o lov så är" gatufesten" slut på söndag, och det överlever man väl till.
Puh, ja ja!
Annars är allt bara fint.
Jag har den finaste familjen i hela världen!♥
Och den lustigaste katten!
Hon är ju helt sjukt bäng emellanåt; den där Siv!
Trevli´ älg-sug o svälg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0