Långrandigt...

Har inte så mycket att skriva om.
Känner mig ganska så idéfattig och tom.....
Snoret rinner, o jag undrar hur mycket snor de kan komma från en liten människa som mig!?
Har jobbat idag.
Gjorde bara det värsta, så jag var klar runt halv 9.
Så är de när chefen har svårt att förstå vad man säger.
Nåja, de känns ok ändå.
Känns bra att ha varit iväg o gjort nån nytta.

Igår var jag jätte-supa-sugen o på apdåligt humör.
Stackars lilla älskling som får ta så mycket knas.
Men de blev bra i alla fall.
Han är så fin.
Gjorde ingefärs-te o masserade mig på kvällen.
Följde mig till jobbet på morgon...
Min underbaraste ♥

Annars händer de inte så mycket.
Ensam hemma, förkyld, som ni vet.
Och som vanligt; de nada på de teve.
Skulle vilja hitta på nåt.
Men vad? O med vem?
Suger!
Ja, ja....kolla tevetablån igen.

Långrandigt=) fattar ni? Zebra...Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0