Bajs-anus-pink-mongo-cp-apa....

Har varit o jobbat idag.
Igår var jag hemma, pga förkylningen.
Men det känns som att den börjat ge med sig.
Så det kändes bra att göra lite nytta, o tjäna lite pengar.
Däremot har jag sån inre stress att jag snart går upp i atomer!
Samtidigt är jag skit-seg.
Börjat ruttna på den här stressen! Igen!
Och så märker jag att jag i o med att jag lessnar på stressen så börjar jag automatiskt slå på mig själv för en massa andra saker.
Utseendet, prestationsångest, fobin, mmm.
Snacka om o vända allt emot sig själv.
Onödigt.
Känner bara för o lägga mig ner o ......
Hade verkligen behövt något att göra om dagarna!
Tack o lov så är det ju inte länge kvar till semestern!
Då blir ju älsklingen hemma oxå, menar jag.
Blir ju lite annat då.
Nåja, nu vet ni hur jag mår....bajs-anus-pink-mongo-cp-apa....
(Vart fan är den där ilskan som jag skulle använda mig av då!? Vill ju bara gråta!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0