Tisdag

Sitter här framför datorn, känner mig lite stressad inuti.
Fast de är ju inget ovanligt precis...
Funderar på om jag ska åka o sola eller simma, eller både och...
Ska i af. börja med att diska o borsta Siv.
Igår var jag riktigt flitig.
Dammtorkade, satte om blommorna, möblerade om lite och dammsög.
Kändes skönt att få gjort lite saker här hemma.
Känns ibland, emellanåt som att jag går i en nån slags dvala.
Nu när jag (fortfarande) inte har nåt att göra om dagarna...
...kanske lätt att det blir så?...
Men det kändes bra i af.
Speciellt blommorna, att dom blev gjorda.
Det där ska man väl göra redan i April, men det har bara inte blivit av.
Har varken haft lust eller ork!
Nåväl, dags att skrida till verket, kanske..
Inte sitta här o nörda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0