--

Tisdag... Idag ska jag promenera in till badhuset, tänkte jag. Simma några längder.
Och sen har jag frivården.
Igår var jag o Monica på kvinnomöte. Det var bra där. Första gången jag var på ett kvinnomöte här.
Kändes lite hemtrevligt sådär.
Så nu kan jag säga på eftervården ikväll att jag varit på möte. O det känns ju bra.
Imorgon får vi veta hur det blir med lägenheten. Spännande.
Hoppas verkligen att det går vägen.
För annars blir det jäkligt tajt med tid att hitta någon annanstans att bo.
Med tanke på att vi behöver vara ute härifrån till 1:a Maj!
Annars är det bra.
Älsklingen var på sin eftervård igår, och hade pratat om mitt dilemma med andningen osv.
Då hade han fått ett telefonnr. till någon kvinna som är en vit häxa, som det kallas.
Någon som man kan gå till, kostar 600 spänn, o hon botar allt!
Kan ju vara värt att prova. Skulle ju vara guld värt att bli av med fobin, andningsbajset mm.
Spännande, spännande!
Nu måste jag ta mig ut med ippaprinsipesan!
Så jag tar mig iväg till badhuset nångång oxå. Har inte duschat på morgonen, eftersom jag ska dit.
Ska bli såå skönt att simma!
Tack o hej-simma som en sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0