08:48

Värst vad jag var uppe tidigt idag då!
Vaknade redan när älsklingen gick till jobbet vid halv7 o kunde inte somna om.
Steg väl upp vid 7.
Har hunnit käka frulle, se lite morgonnyheter o sånt.
Funderar på vad jag ska göra idag. Tänkte; simma....
Men då var jag ju inte på eftervården igår, o med tanke på att jag faktiskt är förkyld....lite.
Kanske simmar imorgon o satsar på att torka ur skåpar o sånt här hemma istället....?
Är ganska less på att bara vara hemma, samtidigt. ÅÅÅåååååhhhh! WHAT TO DO?
Får inte igång filmerna heller, så det är inget alternativ.
Ja, nånting blir det väl...
Nu ska jag i alla fall fortsätta med mina morgonrutiner så vovvis får komma ut nån gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0