20080303

Ute verkligen toksnöar det. Från att ha varit värsta vårvädret, till rena rama vintern igen!
Fast det ser mysigt ut! Var ute med Kerstin i skogen, höll inte på o hitta stigen för all snö!
Förkyld är jag. Har avbokat mina tider för idag och imorgon, så det blir en väldigt slow start på veckan.
Känns lite segt, men vad göra, vad göra???
Annars idag ska jag ta det lugnt. Eller försöka i alla fall!
Tänkte försöka att ta mig för saker som behöver göras här hemma.
Ska baka hallon o blåbärs-paj, med citronfromage till, tills ikväll.( O så blir de hemgjorda hamburgare till middag!)
Vad kan vara bättre mot förkylning än paj o fromage!?
Mmmmmmmn!
Och film. Älsklingens jobbar-polare hade brännt ner några filmer som vi skulle få idag.
Perfekt o ha när man är hemma och sjuk.
Och så ska jag ringa Monica o höra om symaskinen.
Känner att jag har värsta inspirationen att sy just nu.
Vill så gärna få upp nå´ andra gardiner i sovrummet nu.
Dom är verkligen hemsk de som hänger där nu. För korta med kaffefläckar på!!!
Det värsta är att dom är de enda som matchar något sånär till sovrummet. Groteskt!

Kommentarer
Postat av: TG

Mejla en pajbit till mej.
Kram

2008-03-03 @ 14:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0