Greyhound, computer and apartments....

Har varit ute med baluba i skogen o gått. Där träffade vi på 3 greyhounds som var lösa. Det gick bra.
Ingen fara på taket så. Men gud va fina dom är o vad lydiga!
Den ena som sprang fram, inte fram till Wilma så. Bara sprang o kolla vilka vi var, o sen tillbaka till sin matte.
Han visade sig vara bara 10 månader! Himla lydig för sin ålder. Och lugn verkade han vara.
Annars idag vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig lite mer förkyld idag. Men ändå kanske inte riktigt såå farligt...? Jag vet ju fan inte! Får se hur jag gör med den där eftervården. Vore väl bra om jag gick.
Eller om jag åtminstone kunde ta ett beslut huruvida jag vill fortsätta med den, eller inte.
Nu har jag ju i alla fall kommit "igång" med terapisamtalen. Måste fundera vidare på det här dilemmat.
Fixa mina naglar ska jag då göra, för en gångs skull.
Kanske se en film. Om jag får igång Media player.
Har föresten suttit med datorn i helgen. Rensat bort lite skräp o fragmenterat.
Och, jaa, lite snabbare har den nog faktiskt blivit. Fast den är "still no greyhound computer" direkt...=)
Lägenheten, föresten, den var jättefin! Men den gick till det andra paret som var före oss o kollade.
De budade över. Synd. För jag blev verkligen supersugen på den.
Lagom stor, med fina valv. Ljus och mysig. Men nåväl, det kommer ju fler.
Har i alla fall kommit fram till att vi inte vill satsa på att köpa den här lägenheten vi har nu.
Dels pga. hyran, dels pga. att det är alldeles för mycket som behöver renoveras på den. Och så.
Men, men...den som lever får se.  image174

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0