Grinfärdig...

Jobbat idag med. Skönt. Det var sista dagen för den här gången.
Känner nu att jag är glad att jag inte tog på mig de 2 dar extra som hon bad mig om.
Är helt slut i både kropp o själ. Sådär trött så jag nästan börjar gråta för ingenting.
Och duktigt spänd i kroppen.
Har varit på morgonen, efter jobbet, följde jag med älsklingen för att träna i sporthallen.
Tänkte mest bara stretcha, o det gjorde jag väl oxå. Fast ytterst lite. Jag var ju (är) såå trött!
Sen bastade vi. Och efter det följde jag med på möte. Skönt.
Känns nyttigt.
Nu är älskling ute med rosenknoppen i skogen.
Själv kände jag att jag behövde bara ta det lugnt. Försöka slappna av.
Imorgon blir det i alla fall simning av. Och solning. Det är det allra bästa för min kropp, efter en helgs jobbande.
Och så kommer lönen imorgon! KUL!
Betala igen lite skulder-mindre kul i o för sig...
(Kul att göra rätt för sig, mindre kul att bli fattigare)
Och kanske kolla lite på stan, om jag orkar.
Och, hoppas, hoppas att mina kläder kommer imorgon, dom som jag har beställt. Åhhhh, vad spännande.
Imorrn ska jag även boka hemresan. Kul, kul!
Nu ska jag ta på mig myskläder, kanske tar jag disken i farten. Sen vila, vila, vila!
Massor med VILA!!!
image193

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0