Helt plötsligt måndag...

Ja, så var det måndag.
Har jobbat i helgen. Fått skriva skyltar oxå.
Fast blev lite irriterad på söndan när en av cheferna kom kl 7 o bad mig skriva skyltar som dom skulle ha till idag.
Och var helt på, gav sig inte fast jag sagt nej pga att jag hade bestämt tid med Monica för att gå å simma.
Ok, det gick ju bra ändå. Jag hann. Men de var dåligt. Däremot så bad jag att de skulle säga till i förväg nästa gång.
Dessutom så kommer jag inte få nåt extra betalt för dom skyltarna eftersom jag gjorde dom på ordinarie arbetstid.
Känns ju lite dumt, men ....
Annars igår så var vi skithurti´!
Vi åkte direkt efter jobbet o hämtade Wilma, gick runt sidsjön. Käkade lunch hos Monica.
Sen åkte vi o simmade (fast det blev inte så mycket simma, de var en massa ungar som härjade i bassängen)
Men vi bastade en stund. O efter det blev det sol.
Kändes riktigt skönt. Somnade typ halv 8 framför teven. O lade mig väl vid 9, och somnade!
Sjukt trött!
Idag tänkte jag ta med mig ippa-sööt till värmeskogen o borsta henne lite.
Sen får jag se om jag åker o simmar idag eller imorgon.
Tänkte för att jag har ändå frivården imorgon. Men vi får se.
Nu ska jag gå o borsta tänderna i alla fall.
Laterish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0