Idag och igår...o lite imorgon

Igår tog jag det bara lugnt, hela dagen. Avbokade alla tider jag hade för igår och idag.
Var tvungen att stressa ner när jag fick en konstig slags migrän jag aldrig tidigare haft.
Så det blev film igår. Film o teve.
Idag ska jag möta älskling o åka in till stan, till banken och se om han kan få ett borgenslån.
Tror inte han får det. Men vi ska prova ialla fall.
Sen bär det av hem igen. Och ska städa lite snabbt här hemma innan "den där" kommer o visar lgh.
Annars är det inte så mycket som händer.
Ska försöka att vara lugn i sinnet idag, så det inte blir samma som igår.
Imorgon är det återvändar-dag. Så då åker jag till hudik över dan. Kul!
Nu, däremot, måste jag fortsätta göra mig i ordning.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0