Jackpot

Vi fick lägenheten. Fick veta igår eftermiddag.
Har nog inte fattat ännu, tror jag, vad det innebär.
Kanske är det typiskt för fd missbrukare att inte våga känna på saker som är bra. I rädsla för att förlora det.
Men nånstans så känns det ju ändå jättebra. Skönt att få flytta härifrån.
Till nåt som verkligen blir ens eget oxå.
Annars är det sådär. Kanner mig något avig just nu.
Vet inte vad det är. Allt känns lite upp o ner. Som att ha en sten i skon, ungefär. Nåt som stör.
Och så drömde jag att älskling o jag bråkade. Och tog återfall på varsitt håll. Usch.
Tog en stund när jag vaknade, att fatta att det bara var en dröm.
Skönt det i alla fall. Att det bara var dröm!
Ute är det sol, stundvis. Ska nog ta en långprommis med lilla ippakarsten.
Och i eftermiddag ska jag till min pyskolog. Få lite psychotherapy.
Måste städa upp lite här hemma oxå. Så det är rent o snyggt när hon kommer o ska visa lgh. Puh!
Jaja, smell ya later!
image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0