Kraschlandning

Idag känns det lugnare inuti.
Har drömt en massa konstigheter. O kände mig rätt låg på morgonen när jag vaknade.
Däremot så är andningen inte helt ok, o känner mig ganska ihopkrampad i kroppen.
Samtidigt som jag är helt tom i bollen. Känns som att jag bara kraschlandar såna här dagar, när stressen lagt sig.
Nåväl, ska i alla fall till terapeuten idag som jag fått börja gå hos. Blir nog bra.
Ska ta det här med henne då.
Sen blir det bara att åka raka spåret hem. Och vila! Vila, vila, vila!
image183

Kommentarer
Postat av: Bra andningsövning

Andas in och räkna 1 till 5.
Håll andan och räkna 1 till 15. Andas ut och räkna 1 till 10.
Gör det tio gånger, gärna i friska luften.
Kram.

2008-03-13 @ 14:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0