Lek o plask

 Var ju som ni vet o skulle simma på badhuset (ja vart annars?)
Men där var det lek o plask fram till 2. Special nu när det är sportlov. Så det var bara att åka hem igen.
Och på bussen hem, måste jag ha blivit smittad av tröttsjukan eller nåt.
För jag bara kände att: "Shit, hur ska jag orka kliva av bussen!?"
O inte blev det bättre av att käka lunch. För nu sitter jag här, jag som skulle diska! Puh!
Kliar o sticks överallt gör det. Vad är det för nåt? Yllekläder, har jag inte på mig. Fastän det onekligen känns så.
Nää, ska väl ta o diska då.
Älskling är ute med bastuba-berit. Se film ska vi göra när han kommer in. O när jag diskat!
DISKEN FÖR H-VETE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0