Manisk påsk-o-städ-kärring!

....känner jag mig som.
Har ju, som alla säkert redan förstår, varit o jobbat idag.
Och som vanligt har jag ju det där problemet att jag stressar upp som fan, o kan sen inte stressa ner.
Så även idag. Men, tycker ändå det känns som att jag lyckats tagga ner lite grann i alla fall.
Det går framåt, lite för sakta för min smak, men ändå!
Kom på nu att jag behöver sätta mig o kolla upp potentiella praktikplatser oxå. Snarast möjligast!
Har inte gjort ett dyft vad det gäller det. O ska tillbaks till af nån gång i veckan! Shit pomme fritt!
Annars är allt bara bra.
Fick veta idag att mina böner blivit hörda vad det gäller min nära vän, hemma i min hemmastad.
Hanses resurser har blivit strypta, och det var verkligen det bästa som kunde hända.
Så nu är det väl, äntligen lite lugnare på den fronten. Skönt! O bra för honom!
Ska prova ringa o se om jag får tag i honom. Tänkte de kunde vara kul att ses när jag åker upp.
Säkert vill han träffa ipparosen oxå!
Nåväl, nog om det! Ska återgå till mitt (sk. liv)
Kanske prova gå ner i varv med den sk. "varmt-bad-tekniken".
Ruttnar på den här stressen! Bajs!
image190 En mindre stressad, men mer söt påsktant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0