Ooops!

Inget att göra. Vad gör Theres då!? Jo, går in o internetshoppar på H&M.
Nu är det så att jag mot min egen vetskap, lyckats få månadsfaktura där. Fråga mig inte hur.
Och då kändes det mer ok på nåt tokigt sätt. Och så vet jag ju att jag har en egen inkomst att betala grejerna med så de är väl lugnt. Men, men...
Skitfin tubklänning, ett par utsvängda bruna brallor, en väska (som vanligt!=) och ett sv/vit randig topp.
Hur fint som helst.
Kommer ju o vara hur het som helst i sommar!
Nu, däremot ska jag fortsätta sunka på här hemma.
Något torkande av skåpar blir det inte av idag, kände jag. Det blir bara ett stressmoment.
Och som norrlänning säger jag "nej tack, inge stress!"
Däremot ska jag ta mig en rök med baluba bastuba på ballongen, sen ska jag kolla in filmerna vi fick.
Nu när jag ÄNTLIGEN fått igång m.p.
Halleluja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0