Psykbritta!

Har varit på väg in till stan ända sen imorse. Men det verkar inte vara meningen att jag ska ta mig in.
Telefonen har ringt, det har varit saker som behöver göras. Och ibland känns det som att ALLT hänger på mig bara. Så är det ju inte. Men det blir rörigt.
Och så känns det jobbigt som fan att den här Pernilla ska hålla på o visa lägenheten (som vi bor i nu) var o varannan dag. IRRITATION!
Nåväl...
När jag väl var på gång, iväg ner till affären för att hämta ut pengar till bussen, så upptäcker jag att jag inte ens har bankkortet med mig! *PSYKBRYT!*
Bara att gå hem igen. Då gav jag upp. KAPITULERADE, helt enkelt.
Bestämde mig för att äta lite fil.  Ta det lugnt en stund, istället för att bryta ihop.
Så nu har jag kommit fram till att jag åker in till stan vid 3-tiden, simmar.
Och så ska jag möta upp älsklingen i stan då han slutat jobbet, så ska vi sola, köpa kinamat o hyra film. Mysigt.
Eftervården får vara idag. Ska unna mig bara mys istället. Stressa ner!
(Såå givande är inte eftervården...)

Kommentarer
Postat av: TG

Fil är bra. Kram

2008-03-25 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0